2013. január 11., péntek

Karácsonyi angyalkák





Idén korán kezdjük a felkészülést a karácsonyra :D
Az úgy történt, hogy a lánykám talált 3 fagolyót a kincses dobozunkban. Karácsony előtt keretem már ezeket a golyókat, de nem leltem, így elmarad az angyalka készítés.
Pár napja viszont előkerültek, és nekiláttunk.
A fagolyókat a lányom fehérre festette, nekünk temperánk volt itthon, de akrillal is lehet, míg a festés készült és száradt én levágtam a karácsonyi szalagokból 3 kisebb darabot és fonalból hajnak valót.
Ragasztó pisztollyal a fagolyóra ragasztottam a szalagból készült ruhát és a fonalhajat.
Pár perc alatt kész, jó móka és a kisebb gyerekeket is be tudjuk vonni a készítésbe.
Lehet szárnyat kezet és lábat is ragasztani az angyalokra, sőt akasztóval a karácsonyfa dísze is lehet.
Karácsonyig készül még többféle angyalka is, mert a nagyon tetszik nekünk és aranyos ajándék a nagyiknak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése