2011. október 21., péntek

Erre járt a postás :)


Ezt a pakkot Katha küldte nekem. Van itt minden fonal, hímző anyag, méteráru. Cserébe anchor fonalakat küldtem.
Köszi szépen :)

Szegusztól jött a következő csomag. Latinka játékának keretén belül :)
Maci a lányomnak hímzős anyagok nekem és egy összecsukható szatyor.
A neki küldött ajándékomat nem fotóztam, de hozok tőle képeket később :)

Köszi neked is.

Krealadyvel is cseréltünk.  Tőle is fonalakat kaptam és sok sok ruhát a lányomnak, no meg persze egy kirakót is :) Ez utóbbit nagyon szereti, igaz még nem tudja hogyan is kell rakni, de ez nem zavarja rakja ahogy bírja :D Cserébe 2 szettet fogok küldeni amint kész lesz. Erről is hozok majd képeket.
 
Edinával is cseréltem. Ezeket a szuper szappanokat küldte nekem.

Cserébe én egy pöttyös csomagot készítettem neki :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése