2009. február 9., hétfő

Hungarian Exchange Valentin


Melus volt a párom a Valentines játékban.
Ma volt nálam is átadta az ajándékomat.
Kaptam tőle bögrét (nagyon klassz)
shake porokat (seretem a shake-et)
mézes sütit ( a kedvencem)
egy aranyos kis zselé szerű anyagból készült angyalkát( majdnem betoltam kapásból, mert olyan gumicukor állagú :D )
Ollóőrt ( rajta van a nevem :)
Lógantyút (gyöngyből készült )
Hűtőmágnest (csoda klassz szívecskés hímzéssel )
Ügyesen kitalálta, hogy miket szeretek és mik tetszenek.
Nagyon szépen köszike örülök nekik Taps Taps dofor dofor

I presented myself Valentin day onto a game.
Melus gave a gift to me.
I got a mug, shake dust, refrigerator magnet, honeyed cake, scissors keeper.
Thank you very much.

Ich stellte mich Tag von Valentin auf ein Spiel vor.
Melus gab ein Geschenk mir.
Ich bekam einen Becher, Schütteln-Staub, Kühlschrank-Magnet, honigsüßen Kuchen, Schere-Bewahrer.
Danke sehr viel.

Me presenté día de Valentin en un juego.
Melus dio un regalo a mí.
Conseguí a una taza, polvo de sacudida, imán de refrigerador, pastel dulzón, encargado de tijeras.
Muchas gracias.

2 megjegyzés:

  1. Örülök h sikerült örömet szereznem Neked:)
    azt tudnod kell h majd kiugrottam a bőrömből mikor megtudtam h téged kaptalak:D
    nem győztem köszöngetni, így volt a legjobb ha már ugyis te tanítottál, ez így volt fer h te kapd az első ajándékot amit elkészítek:D:D:D:D
    összejött:D

    VálaszTörlés
  2. Hú, de klassz dolgokat kaptál!

    VálaszTörlés