2009. január 23., péntek

Tralala Quaker



Szerintem jó lett. Nekem tetszik.
Az anyag amire varrtam fehér Panamka. A fonal bordó színátmenetes (saját festés).
Jól lett összerakva ez a minta. Tetszik, hogy nincs agyonzsúfolva és hogy quaker mivolta ellenére sok benne a csiga motívum ami lágyítja képet.
Ez az első quaker minta amit varrtam, de nem az utolsó, mert rettentő könnyű varrni és szuper dolgokat lehet kihozni egy egy mintából.

I finished the Tralala Quaker
Beautiful.
The fabric white Panamka
I painted the thread. With a wine-red colour.
This first quaker is my sample.

Mein Ende Tralala Quaker
Schön
Die Substanz weißer Panamka
malte ich den Faden. Mit einer Wein-roten Farbe.
Dieser erste Quäker ist meine Probe.

Mi final el Tralala Quaker
Hermoso
la sustancia Panamka blanco
pinté el hilo. Con un color rojo como el vino.
Este primer cuáquero es mi muestra.

12 megjegyzés:

  1. félelmetesen szép lett!!! nagy gratula! mi készül belőle??

    VálaszTörlés
  2. Hímzőtáska elejébe fogom beépíteni a képet.

    VálaszTörlés
  3. oh how beautiful, Lilang .. A wonderful patterns you have worked.
    You close to many patterns in petit point, I could see.
    this makes the same from a different surface - very nice.
    ♥☼♥Barbara♥☼♥

    VálaszTörlés
  4. basszus ez tényleg nagyon yoo lett:)

    VálaszTörlés
  5. Eszméletlen!!!Nagyon szép!!!

    VálaszTörlés
  6. Nekem is tetszik. Nagyon szép lett. Ügyes voltál és gyors.

    VálaszTörlés
  7. Köszi mindenkinek :)
    Thank you!

    VálaszTörlés