2008. november 24., hétfő

Karácsonyi banner/Christmas banner/Weihnachten-Schlagzeile




































Rico minta. Eredetileg terítőnek szánták ezeket a csengőket. Nagyon tetszett és festettem neki anyagot és kitaláltam, hogy bannernek készítem el.
Még össsze kell hegeszteni, de alapjában készen van.
Nagyon jó lett a piros alappal és az arany szállal. Most már teljesen karácsony van nálam :D


I painted the aida.
I put it on into a gift.
I like it


Ich malte den aida.
Ich zog es in ein Geschenk an.
Ich mag es

4 megjegyzés:

  1. Már csak 31 nap van karácsonyig! :) Szépek a harangok!

    VálaszTörlés
  2. You are so outrageously industrious!
    Which length has those table covers?
    You selected a very beautiful sample!
    ♥☼♥Barbara♥☼♥

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nagyon szép, pirossága miatt is és a minta miatt is! Olyan érzetem van, hogy a csengők mozognak erre-arra, ahogyan illik nekik ilyenkor :)

    VálaszTörlés
  4. Fauna!
    Köszi az infót :D

    Princi!
    Nekem is nagyon bejön...

    Lapplisor !
    The full sample 30 cm

    VálaszTörlés