2008. október 3., péntek

Hímeztem/I embroidered /Ich stickte











Helennél láttam ezt a mintát és szerelem volt első látásra.
Azt hiszem ezt a motívumot többször is fogom használni.
Holnap gobelin találkozóra megyek és oda készült ez a munka, de hogy mi lett belőle azt még titkolom. Ajándék lesz :)


I saw this sample at Helen and very much liked.
I believe it I will use this motive many times.
Tomorrow tapestry I go onto a meeting and there this work was made, but what there was how from him I conceal it yet. There will be a gift :)


Ich sah diese Probe an Helen und mochte sehr viel.
Ich glaube es ich werde dieses Motiv oft verwenden.
Morgen wurde Tapisserie ich gehe auf eine Sitzung und dorthin diese Arbeit, gemacht, aber was es gab, wie von ihm ich es noch verberge. Es wird ein Geschenk geben:)

4 megjegyzés:

  1. Ezzel a hímzéssel már én is szemezgettem. :)

    VálaszTörlés
  2. De aranyos! Ugye egy madárka csücsül a fán?

    VálaszTörlés
  3. Igen
    Eredetileg 3 fa van 3 madárral, de nekem most ez az egy is elég.

    VálaszTörlés
  4. Tök cuki! Kíváncsi vagyok,mit találsz ki vele?

    VálaszTörlés