2008. július 12., szombat

Lecsós csirke krumplival/Letcho chicken with a potato /Letcho Huhn mit einer Kartoffel











Mostanában nincs ihletem a konyhában... Olyan meleg van, hogy ha tehetem nagy ívben elkerülöm ezt a helyiségét a lakásnak. De enni kell, úgyhogy gyakran ülök és töröm az agyam, hogy mit is főzzek. Egy ilyen gondolkodós alkalommal jutott eszembe, hogy hamaricska kaját csinálok. Ez a következőkből állt. A csirke mellet befűszereztem és tepsibe raktam, mellé pucoltam és felaprítottam krumplit, hagymát, fokhagymát sót, borsot és a végén nyakon öntöttem egy üveg lecsóval. Sütőben pikk pakk megsült. Elég jól sikerült. Hiába na, a lustaság viszi előre az emberiséget.

6 megjegyzés:

  1. Jó ötlet.Szerintem nálunk "kipróbálásra" kerűl!

    VálaszTörlés
  2. Lilang és Te mire gondoltál,ha megkérdezhetem?Mármint milyen ajándékra?

    VálaszTörlés
  3. Van 4 micimackós képem, majd nézek hozzájuk keretet, aztán mindenféle ruha állatkát szeretnék, meg edényfogókat, táskákat, tolltartókat, párnákat és mindenféle kis szütyőt tervezek készíteni. Persze ezeket csak akkor, ha lesz varrógépem... Mert kézzel lassan megy...

    VálaszTörlés
  4. Nagyon gusztusos, pedig én vegetáriánus vagyok. Azt hiszem kipróbálom majd a kedvesemnek!!!!

    VálaszTörlés
  5. Ha kihagyod a húst akkor vega étek lesz :)
    Hús nélkül is fincsi :)

    VálaszTörlés